_ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Конспекти уроків з інформатики
Урок у 6 класі на тему:
"Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця."
"Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця."
Урок у 6 класі на тему:
"Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Формальне виконання алгоритму. Форми подання алгоритмів."
Урок у 7 класі на тему:
Урок у 7 класі на тему:
"Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі. Опрацювання числових даних за алгоритмом."
_ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Сценарій заходу в 6-11 класах.
День безпечного Інтернету.
Мета:
- розширити знання учнів про засоби безпеки при роботі в глобальній мережі;
- розвивати навички самостійної роботи, комунікативні здібності школярів;
- ознайомити з правилами поводження в мережі Інтернет, виховувати культуру спілкування.
Хід заходу:
Вступне слово вчителя.
Сьогодення не можливо собі уявити без комп’ютера. Комп’ютер використовується в усіх сферах життєдіяльності людини.
Значна кількість функцій комп’ютера неможлива без…
Відповідь знайдіть, відгадавши ребус на дошці:
А що ж таке, на вашу думку, Інтернет?
_ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Конспекти уроків
.
Урок хімії у 8 класі на тему: "Ковалентний зв'язок, його види - полярний і неполярний. Утворення ковалентного неполярного зв'язку. Електронні формули речовин."
Мета: сформувати поняття ковалентного хімічного зв’язку, ознайомити з його видами, розглянути механізм утворення ковалентного неполярного ьа полярного зв’язку, визначити особливості подвійного та потрійного зв’язку; сформувати вміння складання електронно-крапкових формул та схем утворення хімічного зв’язку.
Обладнання: Періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва, плакат «Утворення ковалентного неполярного зв’язку».
Базові поняття та терміни: хімічний зв'язок, електронегативність, ковалентний зв'язок, ковалентний неполярний зв'язок, спільна електронна пара, спарені електрони, неспарені електрони, зовнішній енергетичний рівень, електронно-крапкові формули, структурні формули.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Методи навчання: пояснювально-ілюстративні – бесіда, розповідь; практичні – розв’язування вправ; частково-пошукові, творчі.
Хід уроку:
- Добрий день. Вітаю вас на відкритому уроці, який хочу розпочати висловом відомого французького філософа та письменника Жана-Жака Руссо:
«Година роботи навчить більше, ніж день пояснення.»
Жан-Жак Руссо.
Добре влучний вислів до уроку! Дійсно, якщо учень буде працювати на уроці сам, він запамятає і засвоїть матеріал набагато краще!
ОтветитьУдалить